Általános Szerződési Feltételek

Szolgáltatási feltételek

1.1. ÁLTALÁNOS BEVEZETÉS
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kalandos Randevú (továbbiakban Szolgáltató) és a https://kalandosrandevu.hu/ oldalon keresztül a Szolgáltatóval kereskedelmi kapcsolatba lépett vevő (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit, az oldal használatának és a kereskedelmi kapcsolat feltételeit tartalmazza.

1.2. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató webhelye: https://kalandosrandevu.hu/
Név: Mihály Ágnes Egyéni Vállalkozó
Levelezési cím: 1145 Budapest Mexikói út 43
Email: kalandosrandevu@gmail.com
Adószám:
Telefonszám: +36 30 799 0278

1.3. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
1.3.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a https://kalandosrandevu.hu/ oldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Kalandos Randevú Webshop) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.
1.3.2. A Kalandos Randevú webshop használata során keletkező kereskedelmi ügyleteket az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) tárgyalja és szabályozza.
1.3.3. A Kalandos Randevú webshop felületén történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel és utánvéttel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3.4. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja.
1.3.5. A szerződés kizárólagos nyelve magyar.
1.3.6. Magunkra nézve kötelezőnek ismerjük el Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület – SzEK.org Etikai kódex-ét, amelyet a következő weboldalon érhet el:
http://www.szek.org/content/media/www/mediastore/0/639/131/szek-etikai-kodex.pdf.

2. AZ OLDAL HASZNÁLATA, A MEGRENDELÉS MENETE

2.1 MEGRENDELÉS
2.1.1. A megvásárolni kívánt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni, mivel az áru részletes tényleges tulajdonságai a termék mellett feltüntetésre kerülnek. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha az Ügyfélnek vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, keresse fel a Szolgáltatót e-mailben konkrét kérdéseivel, hiszen készséggel állunk Ügyfeleink rendelkezésére. Amennyiben a Kalandos Randevú Webshop oldalán található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
2.1.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
2.1.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árának változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
2.1.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
2.1.5. A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.
2.1.6. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
2.1.7. A megrendelésről e-mailben értesíti Szolgáltató az ügyfelet a fizetési módnak megfelelően.
2.2. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
2.2.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen.
2.2.2. A kereskedelmi ügylet létrejötte után, akkor kerülhet sor módosításra az Ügyfél kérése alapján, amennyiben legalább egy kommunikációs csatornán a Szolgáltató fel tudja venni a kapcsolatot az Ügyféllel. Ennek hiányában Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli.
2.3. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG ÉS VISSZAIGAZOLÁS
2.3.1. Az Ügyfél által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ügyfél részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék(ek) árát, szállítási költséget, a fizetési módot és a fizetendő és/vagy fizetett végösszeget.
2.3.2. E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között.
2.3.3. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg a Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt. Amennyiben a fizetési tranzakciót az Ügyfél elindította már, akkor a teljes fizetett végösszeg visszatérítésre kerül.
2.3.4. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 24 órán belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.
2.3.5. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

3. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
3.1. FIZETÉSI MÓDOK
3.1.1. Az Ügyfél a megrendeléséhez tartozó végösszeget egyféle módon tudja kiegyenlíteni. Minden esetben az Ügyfél a Kalandos Randevú webshopon keresztül megrendelt termék árát és kiszállítási ügyintézési költséget a termék kézhezvétele előtt köteles rendezni a Szolgáltató / Szállítmányozó felé.
3.1.2. Fizetési módok az alábbiak:
Készpénzes fizetés utánvét során a Futárszolgálatnak a rendelés kézhezvétele előtt. Az Ügyfél választhatja az utánvétet, mint fizetési opciót. Ebben az esetben kézpénzzel tud fizetni a mindenkori, a Kalandos Randevú által megbízott futárszolgálat futárának. Az Ügyfél e-mailben értesítést kap, hogy mekkora pénzösszeggel készüljön a futár fogadására. Ehhez a fizetéshez az utánvétes szállítási opciót kell választani.
3.1.3. További fizetési módok nem állnak az Ügyfél rendelkezésére a Szolgáltatóval kapcsolatos költségeinek rendezésére.
3.2. SZÁMLA
3.2.1. Szolgáltató minden esetben a szállítási folyamat megkezdésének időpontjában számlát állít ki.
3.3. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A szállítás a MAGYAR POSTA-n keresztül történik. A csomag aktuális helyzetéről a Kalandos Randevú ügyfélszolgálatánál érdeklődhet rendelésszám alapján. A csomagszámot feladást követően a Szolgáltató megküldi az Ügyfél részére, amennyiben Ügyfél ezt igényli és jelzi a Szolgáltatónak.

A termék szándékos nem átvétele nem egyenlő az elállási joggal.
Bankkártyás fizetésre jelenleg nincs lehetőség.
Lehetséges fizetési módok:
– Készpénzes utánvét
A TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSI IDEJE: A Szolgáltató a megrendelt árut a megrendelést 4-5 munkanapon (hétvégi napok nem számítanak bele) belül 8 és 17 óra között házhoz szállítja. Meghatározott időpontra, órára történő kiszállítást nem áll módunkban vállalni!
Raktáron nem elérhető, rendelhető termékek esetén a szállítás ideje 30-40 munkanapra növekedhet.
Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A megrendelés feladásáról igény esetén megrendelőlapot tudunk biztosítani (Különböző termékek rendelése esetén a csomagok külön érkeznek.)
A postai csúszásokért felelősséget nem vállalunk!
A Vevő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató a kiszállítás során bekövetkező esetleges károkért, hibákért felelősséget nem vállal. Vis major, mint például háborús események, természeti katasztrófa, sztrájk, üzemzavar, hatósági intézkedések, foglalás, vágányzár, beszállítók okozta termeléskiesés bekövetkezése esetén a Szolgáltató mentesül a szállítási kötelezettség és a szerződés szerinti szállítási határidő betartása alól. Ilyen esetben minden lehetőt elkövetünk, hogy a szállítást a lehető legrövidebb időn belül folytassuk.

4. ELÁLLÁSI JOG ÉS GYAKORLÁSA
4.1. ÁLTALÁNOSSÁGBAN AZ ELÁLLÁSI JOGRÓL
4.1.1. Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).
4.1.2. Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
• a terméknek,
• több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
• több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
• ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
4.1.3. Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
4.2. ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK A MENETE
4.2.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek (E-mail, telefon, levelezési cím) igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó a következő adatokat kell, hogy közölje Szolgáltatóval:
• Szolgáltató neve,
• Szolgáltató székhelye,
• Szolgáltató levelezési címe,
• Szolgáltató e-mail címe,
• Szolgáltató telefonszáma,
• valamint a következő szövegrészletet a megrendelés adataival kitöltve:
„Alulírott (név és zárójelben a szállítási cím), kijelentem, hogy a termék rendeltetés szerű használatát nem kezdtem meg és szeretném gyakorlni elállási jogomat az alábbi termékek adásvételére vonatkozóan a (megrendelési szám) megrendelési számon (megrendelés dátuma) között szerződés tekintetében: (termék megnevezése).”
4.2.2. Szolgáltató nem kötelezi a Fogyasztót a fenti pont betartására, de a fenti adatokat bekérheti az elállási jog gyakorlása során a Fogyasztótól.
4.2.3. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
4.2.4. Minden esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
4.2.5. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
4.2.6. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára a Szolgáltató levelezési címére, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
4.2.8. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
4.2.9. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.
4.2.10. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
4.2.11. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által vásárolt valamennyi termék árát. A Szolgáltató a vásárolt termékek árán kívül semmilyen más, a vásárlás során felmerült költség megtérítésére nem kötelezhető. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
4.2.12. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató.
4.2.13. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés ésszerű költségeinek megtérítését.
4.2.14 A pénzvisszafizetési garanciának (tehát az elállás jogának) természetesen vannak feltételei:

1. A terméket csak olyan mértékig próbálhatod ki ahogyan ezt egy üzletben is megtehetnéd, például:
– egy festékes tubusról letekerheted a kupakot hogy megállapítsd, megfelelő e a festék színe,
de a tubusból már nem nyomhatod ki a festéket, egyébként az adott termékre már nem érvényesíthető az elállás joga
– lefóliázott ceruzakészlet fém fedelét leveheted hogy megnézd, hiánytalan e a tartalma a készletnek,
de a fóliát már nem bonthatod fel, egyébként az adott termékre már nem érvényesíthető az elállás joga
– A Kalandos Randevú könyv esetén a könyv kaparós felületei sértetlenek.


5. JÓTÁLLÁS ÉS SZAVATOSSÁG

5.1. KÖTELEZŐ JÓTÁLLÁS
5.1.1. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján kötelező jótállási kötelezettség nem terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól mentesül.
5.1.2. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
5.1.3. Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet ezen ÁSZF-ben rögzítettek alapján.
5.3. KELLÉKSZAVATOSSÁG
5.3.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.
5.3.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
5.3.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
5.3.4. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Kivételt képez a 4. pontban tárgyalt 14 nap.
5.3.5. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
5.3.6. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
5.3.7. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
5.3.8. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
5.3.9. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
5.4. TERMÉKSZAVATOSSÁG
5.4.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint –kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Jelen esetben mindkettőt Szolgáltatóval szemben tudja érvényesíteni, mert a Szolgáltató jogilag kereskedő és forgalmazó is egyben.
5.4.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.
5.4.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.
5.4.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek.
5.4.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó vagy forgalmazó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
5.4.6. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
5.4.7. A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
• személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
• telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan köteles eljárni.
5.4.8. A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
5.5. SZAVATOSSÁG ÉS/VAGY JÓTÁLLÁS ÉRVÉNYESÍTÉSE
5.5.1. Szavatossági és jótállási igényeit az ÁSZF 1. pontjában közölt e-mail címen és telefonszámon érvényesíthető.

6. FELELŐSSÉG ÉS SZERZŐI JOGOK
6.1. A FELELŐSSÉG KÉRDÉSKÖRE
6.1.1. A Kalandos Randevú Webshopon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
6.1.2. Az Ügyfél a Szolgáltató weboldalát kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.
6.1.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Szolgáltató weboldalának használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
6.1.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
6.1.5. Az Ügyfelek által a Kalandos Randevú Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
6.1.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
6.1.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
6.2. SZERZŐI JOGOK
6.2.1. A Kalandos Randevú oldala szerzői jogvédelem alatt áll. A Weboldal a Automattic Inc weboldalmotor és Szolgáltató jogvédelme alatt áll, beleértve minden elemet. A weboldal motorja által szabályozott elemek szerzői jogvédelméről a Automattic Inc. (www.wordpress.com) rendelkezik.
6.2.2. A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé – vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
6.2.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

7. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
7.1. PANASZÜGYINTÉZÉS
7.1.1. Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Vásárlói ügyfélszolgálat:
e-mailes ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 9:00-15:00 óráig
E-mail: kalandosrandevu@gmail.com
7.1.2. Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
7.1.3. Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
7.1.4. 2012. évi LV. törvény a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény módosításáról szóló törvény előírja, hogy a szolgáltató a jegyzőkönyv második példányát:
7.1.5. A fogyasztóvédelmi törvény a szóbeli panaszt megbontja személyesen-, illetve egyéb módon közölt szóbeli panaszra. A szabályozás alapján egyértelmű a vállalkozások kötelezettsége, így a szóbeli (pl. telefonon, vagy Skype-on közölt) panaszról is jegyzőkönyvet kell felvenni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. Az egyedi azonosító szám bevezetése a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot az ügyféllel is közölni kell.”
7.1.6. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja az Ügyfelet.
7.2. EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
7.2.1. Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára.
7.2.2. Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
7.2.4. Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.

EGYÉB RENDELKEZÉSEK
8.1. TOVÁBBI ÁLTALÁNOS JELLEGŰ RENDELKEZÉSEK
8.1.1. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a regisztrációval rendelkező Ügyfeleket e-mailben tájékoztatja. Az oldal használatakor az Ügyfél mindenkor elfogadja a hatályos ÁSZF-ben foglaltakat.
8.1.2. A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat, nem visszamenőleges hatállyal, bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. A honlapon feltüntetett árak bruttó árak, 0%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.
8.1.3. A Frakk Webshop biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
8.1.4. A Szolgáltató csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.
8.2. VEGYES RENDELKEZÉSEK
8.2.1. A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – az Ügyfél birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére harmadik felet nem lehet kötelezni.
8.2.2. Az oldal technikai elérhetősége és működése a WordPress(www.wordpress.com) webáruházmotoron alapszik. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az oldal folyamatos elérhetőségért, megfelelő működéséért és az ezekből fakadó károkért. Ez alól kivételt képeznek az Ügyfél személyi és banki adatai és az azokkal összefüggő negatív következmények.

Cookie-k (sütik) kezelése:

Az oldalunk cookiekat használ!
Mik azok a cookie-k?
A cookie-k a felkeresett webhelyek által létrehozott fájlok. A böngészési adatok mentésével javítják az online élményt. A cookie-k segítségével a webhelyek bejelentkezve tarthatják Önt, emlékeznek a webhelybeállításaira, és helyileg releváns tartalmakat biztosítanak.
Kétféle cookie létezik:
Az elsődleges cookie-kat a meglátogatott webhelyek hozzák létre. A webhely a címsávban látható.
A harmadik féltől származó cookie-kat más webhelyek hozzák létre. Ezek a webhelyek birtokolják a meglátogatott weboldalon látható tartalom bizonyos részét (például hirdetéseket vagy képeket).
További cookie információk: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=hu
Webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie”, „bevásárlókosárhoz szükséges cookie-k” és „biztonsági cookie-k”, melyek használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.
Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok
Az érintettek köre: A weboldalt látogató valamennyi érintett.
Az adatkezelés célja: A felhasználók azonosítása, a „bevásárlókosár” nyilvántartására és a látogatók nyomon követése.
Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A cookie-k használatával nem kezel személyes adatokat az adatkezelő.
Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.
Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

Illetékes fogyasztóvédelmi hatóság

Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. Kerületi Hivatala
Cím: 1139 Budapest, Pap Károly utca 4-6.
Telefon: 06-1-896-5302
E-mail: fogyasztovedelem@13kh.bfkh.gov.hu

Békéltető testületi elérhetőségek

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.
Tel.: 76/501-525, 501-532
Fax: 76/501-538 Mobil: 70/7028-403,
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: 06-46-501-091, 501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
http://www.bekeltetes-csongrad.hu/

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Dr. Szendrei Andrea ügyfélkapcsolati koordinátor, békéltető testületi ügyintéző
Telefon: 06-22/510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefon: +36 36 416-660/105 mellék
Fax: +36 36 323-615
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
Ügyfélfogadási rend (személyesen és telefonon is): H-CS: 13.00 – 15.00 óra

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Telefon: 20/373-2570

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-010
Fax: 06-34-316-259
E-mail: bekeltetes@kemkik.hu
Web: www.kemkik.hu vagy http://kem-bekeltetes.webnode.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A
Telefon: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Web: www.nkik.hu

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Baranya Megyei Békéltető testület
7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.,
Telefon: +36-72/507-154, 20/283-3422 fax: +36-72/507-152,
E-mail:kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu
Web: www.pbkik.hu , www.pecsikamara.hu
www.baranyabekeltetes.hu

A Pest Megyei Békéltető Testület székhelye:
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-269-0703
Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php vagy www.pestmegyeibekelteto.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: 06-82-501-000
Fax: 06-82-501-046

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Elnök: Mátyás Tibor
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661
Mobil: 0630-6370-047
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Elérhetőség: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
Telefon: 06-88-814-111
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefon: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
http://www.bekeltetes.hu/

A jelen ÁSZF 2021. július 06. napjától hatályos.

A jelen ÁSZF letölthető változata a következő linkre kattintva érhető el: Letölté

Általános Szerződési Feltételek

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Shopping Cart